Unioninkatu 20-22, Helsinki, Kaartinkaupunki

Unioninkatu 20-22

Kaartinkaupunki, Unioninkatu 20-22, 00130 Helsinki
Tässä toimisto- ja liiketilakiinteistössä huomiota herättää talon korkuinen aula. Se on komea sisäänkäynti tilaan, joka soveltuu jopa pääkonttoriksi.

Talo on remontoitu kauttaaltaan ja on tekniikaltaan kuin uusi. Tilat ovat täysin muunneltavissa yrityksen tarpeisiin. Upeista porrashuoneista saa tarvittaessa oman sisäänkäynnin useallekin yritykselle.

Kiinteistö on sekä tilasuunnittelultaan että ekologisesti tehokas, ja tiloissa on ajanmukainen ICT-varustus. Talo on saanut energiatehokkuudestaan Breeam-ympäristösertifikaatin.

Kiinteistö sijaitsee Kaartinkaupungin bisneskeskustan ytimessä. Lähellä ovat merenranta, puistot ja Vanha kauppahalli sekä alueen boutique-hotellit ja huippuravintolat. Kasarmitorilla on myös iso ruokakauppa ja posti. Edistyksellisiä toimitiloja historiaa huokuvissa, idyllisissä kortteleissa ja sivistyneen rennossa tunnelmassa. Kaartinkaupunki on uuden ja vanhan viehättävä sekoitus. Keskellä Helsinkiä, mutta omassa rauhassaan.

Kiinteistön tiedot

Saavutettavuus

Unioninkatu sijaitsee Kauppatorin, Esplanadin sekä Kasarmitorin välittömässä läheisyydessä. Kulkuyhteydet ovat loistavat, sillä rautatie- ja Helsingin yliopiston metroasemalle on 800 metriä ja raitiovaunut kulkevat aivan läheltä.

Palvelut

Kiinteistössä toimivan Tapahtumatalo Bankin kautta voi varata neuvottelutiloja ja järjestää tapahtumia, lisäksi Bankissa on lounasravintola. Alueella on ravintoloita, hotelleja, ruokamarket sekä posti. Kauppahalli ja kauppatori ovat myös aivan kohteen lähellä.

Pysäköinti

Kiinteistössä on autopaikkoja yhteensä 60 kpl hallissa ja pihalla. Q-park Kasarmitorin ja Q-park Erottajan pysäköintilaitokset ovat myös lähellä. Työmatkalaisten ja asiakkaiden ekotehokasta liikkumista helpottavat kiinteistön oma polkupyöräparkki ja suihkutilat.

Vapaat tilat

• Toimistotila – 6. kerros

2750 m2

• Toimistotila – 7. kerros

2336 m2

• Toimistotila – 3. kerros

1205 m2

1131 m2

• Toimistotila – 4. kerros

806 m2

628 m2

• Liiketila – 2. kerros

607 m2

• Unioninkatu 20-22, Helsinki, Kaartinkaupunki, Toimistotila

Toimistotila – 4. kerros

589 m2

500 m2

• Toimistotila – 5. kerros

Monien mahdolisuuksien kokonaisuus. Tilaratkaisut toiveiden mukaan.

259 m2

• Liiketila – 1. kerros

198 m2

Nimi Kerros Pinta-ala Saatavuus Kuvaus
Toimistotila 6 2750 m2 Vapaa Toimistotila toiseksi ylimmässä kerroksessa. Muunneltavissa avotilaksi tai erillisiksi toimistohuoneiksi. Tilaratkaisut toiveiden mukaan. Omat terassit itään ja länteen. Oma sauna.
Toimistotila 7 2336 m2 Vapaa Ainutlaatuinen kattohuoneisto, jossa on oma parveke ja ikkunat kolmeen ilmansuuntaan. Soveltuu monitoimitilaksi, joka räätälöidään toiveiden mukaan.
Toimistotila 3 1205 m2 Vapaa Peruskorjaus ja tilaratkaisut toteutetaan toiveiden mukaan. Tilaan on kaksi sisäänkäyntiä.
Toimistotila 5 1131 m2 Vapaa Toimisto jossa on tehokasta tilankäyttöä. Osasta tilaa näkymät Kasarmitorille. Valoaukko keskellä huoneistoa luo ainutlaatuisen valaistuksen.
Toimistotila 4 806 m2 Vapaa Toimistotila johon on kaksi sisäänkäyntiä. Tilaratkaisut toteutetaan toiveiden mukaan.
Toimistotila 5 628 m2 Vapaa Toimisto jossa on tehokasta tilankäyttöä. Esteettömät näkymät Kasarmitorille. Valoaukko keskellä huoneistoa luo ainutlaatuisen valaistuksen. Uudistettu sisäänkäynti historiaa huokuvassa rappukäytävässä.
Liiketila 2 607 m2 Vapaa Kasarmitorin kulmassa oleva avara katutason hieno liiketila. Erikoisuutena valoa tuovat kattoikkuna.
Toimistotila 4 589 m2 Vapaa Monien mahdollisuuksien toimistotilaa. Tilaratkaisut totutetaan toiveiden mukaan.
Toimistotila 5 500 m2 Vapaa Avotoimisto jossa tilankäyttö on tehokasta. Valoaukko takaa huoneiston ainutlaatuisen valaistuksen.
Toimistotila 5 259 m2 Vapaa Monien mahdolisuuksien kokonaisuus. Tilaratkaisut toiveiden mukaan.
Liiketila 1 198 m2 Vapaa Liiketila isoilla ikkunoilla ja hyvällä sijainnilla lähellä Esplanadia ja Senaatintoria. Erikoisuutena valoa tuovat kattoikkunat.

Haluatko lisätietoa kohteesta?

Kaartinkaupunki, Unioninkatu 20-22, 00130 Helsinki